»
Informace o dopravě zásilek na Slovensko

...

PŘEHLED ZPŮSOBŮ DOPRAVY A POPLATKŮ

 

 

Slovenská pošta

(Pošta bez hranic)

165 Kč

(cca 6,23 eur)

Slovenská pošta

dobírka

14 Kč

(cca 0,50 eur)

 

ZPŮSOB DODÁNÍ, CENA

Naší snahou je nabídnout vám co nejvýhodnější způsob dopravy, a proto jsme se rozhodli pro doručování zásilek Slovenskou poštou. Využíváme k tomu službu Pošta bez hranic společnosti Frogman s.r.o., jež naši zásilku převeze na Slovensko a následně ji odešle na vaši adresu prostřednictvím Slovenské pošty. Korálky jsou baleny v sáčcích se zipem a celá objednávka je následně v uzavíratelném sáčku vložena do protinárazové obálky (s bublinkami), případně kartonové krabice. Bižuterie je dodána v pevné papírové dárkové krabičce s vnitřkem z flokovaného (hebkého) molitanu, která je vhodná i pro dlouhodobé uchovávání šperku. V závislosti na velikosti šperku jako vnější obal používáme protinárazové obálky a kartonové krabice.

Za dopravu účtujeme jednotný poplatek ve výši 165 Kč (cca 6,23 eur), který zahrnuje doručení zásilky a obalový materiál.

Výše poplatků v evropské měně se může měnit v návaznosti na vývoj kurzu devizového trhu mezi českou korunou a evropskou měnou.

 

DODÁNÍ NA DOBÍRKU

Doručování zásilek Slovenskou poštou nám umožňuje výrazně snížit poplatek za dobírku; ten by v případě České pošty činil 25 Kč (cca 0,90 eur) plus poplatek za zprostředkování platby do zahraničí prostřednictvím Postovej banky, a.s. ve výši 4 eur. My za dobírku účtujeme poplatek ve výši 14 Kč (cca 0,50 eur).

 

TERMÍN DORUČENÍ

Objednávky odesíláme nejpozději následující pracovní den. V případě platby předem je to nejpozději následující pracovní den po obdržení platby za zboží. Zásilka vám bude doručena obvykle během tří až čtyř pracovních dnů po dni podání. Potvrzení o expedici objednávky vám bude zasláno emailem.

 

REKLAMACE

Při přebírání zásilky zkontrolujte, zdali není obal poškozen. Poškozenou zásilku můžete buď odmítnout převzít, nebo ji můžete otevřít před zaměstnancem přepravní společnosti a zjistit, zdali nedošlo k poškození jejího obsahu. Při poškození zásilky požadujte sepsání reklamačního protokolu.

Pokud dodatečně zjistíte, že obsah zásilky byl poškozen, je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce Slovenské pošty, a to do dvou pracovních dnů po převzetí.

V případě reklamace poškození zásilky nás prosím kontaktujte na info@koralkypostou.cz nebo nám zavolejte na tel. číslo +420731916772.