»
Informace o dopravě zásilek v rámci ČR

...

PŘEHLED ZPŮSOBŮ DOPRAVY A POPLATKŮ

 

Z důvodu zvýšení cen poštovného Českou poštou od 1.5. 2016 jsme byli nuceni navýšit i náš poplatek za dopravu. Děkujeme za pochopení.

zboží do 1000 Kč

Česká pošta

doporučené psaní

55 Kč
zboží nad 1000 Kč

Česká pošta

cenné psaní s avizováním

55 Kč
zboží nad 1000 Kč

Česká pošta

cenné psaní bez avizování

55 Kč

Česká pošta

dobírka

41 Kč

 

ZPŮSOB DODÁNÍ, CENA

Vzhledem k povaze našeho zboží (malý rozměr, nízká hmotnost) využíváme k přepravě našich zásilek služeb České pošty. Korálky jsou baleny v sáčcích se zipem a celá objednávka je následně v uzavíratelném sáčku vložena do protinárazové obálky (s bublinkami). Bižuterie je dodána v pevné papírové dárkové krabičce s vnitřkem z flokovaného (hebkého) molitanu, která je vhodná i pro dlouhodobé uchovávání šperku. V závislosti na velikosti šperku jako vnější obal používáme protinárazové obálky a kartonové krabice.

Objednávky v hodnotě zakoupeného zboží do 1000 Kč zasíláme službou Doporučené psaní, ostatní objednávky pak posíláme ve speciálním bezpečnostním plastovém obalu České pošty prostřednictvím služby Cenné psaní.

Za dopravu účtujeme jednotný poplatek ve výši 55 Kč, který zahrnuje doručení zásilky a obalový materiál.

 

TERMÍN DORUČENÍ

Objednávky odesíláme nejpozději následující pracovní den. V případě platby předem je to nejpozději následující pracovní den po obdržení platby za zboží. Zásilka vám bude doručena obvykle následující pracovní den po dni podání. Informace o stavu a dodání zásilky jsou k dispozici na stránkách České pošty zpravidla následující pracovní den nebo na bezplatné telefonní lince České pošty 800 177 889. Číslo zásilky obdržíte emailem spolu s potvrzením o expedici vaší objednávky.

 

SLUŽBA AVIZOVÁNÍ

Při výběru způsobu dopravy Cenné psaní, tj. u objednávek nad 900 Kč bez dopravy, máte možnost zvolit dopravu s avizováním nebo bez avizování. Služba České pošty Avizování znamená elektronické oznamování dodání zásilek, a to prostřednictvím mobilního telefonu nebo emailu. Volbou této služby nám dáváte svůj souhlas k poskytnutí vašeho mobilního telefonního čísla nebo emailové adresy České poště, jejichž prostřednictvím vám pošta oznámí předpokládané doručení zásilky, výši dobírky atd. Tato služba je zdarma.

 

REKLAMACE

Při přebírání zásilky zkontrolujte, zdali není obal poškozen. Poškozenou zásilku můžete buď odmítnout převzít, nebo ji můžete otevřít před zaměstnancem přepravní společnosti a zjistit, zdali nedošlo k poškození jejího obsahu. Odmítnutá zásilka bude uložena na poště, kde bude zahájeno reklamační řízení, viz odstavce 26 až 30 Reklamace poštovních zásilek České pošty.

Pokud dodatečně zjistíte, že obsah zásilky byl poškozen, je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty, a to do dvou pracovních dnů po převzetí.

V případě reklamace poškození zásilky nás prosím kontaktujte na info@koralkypostou.cz nebo nám zavolejte na tel. číslo 731916772.